Cum trebuie sa procedeze departamentul hr Brasov impotriva intarzierilor la locul de munca?
Departamentele de hr Brasov din cadrul anumitor companii se confrunta in general cu diverse situatii. Una dintre cele mai comune consta in intarzierea angajatilor la locul de munca. Multe persoane se lupta cu punctualitatea la locul de munca.
Ca proprietar de mica afacere, probabil ca ati auzit in mod repetat aceleasi scuze: traficul a fost foarte aglomerat, masina mi s-a stricat, autobuzul intarzia, ceasul cu alarma nu a sunat si asa mai departe.
Este cu siguranta o situatie care va deranjeaza in calitate de proprietar de afacere, mai ales daca situatia se intampla des. In continuare puteti descoperi care ar fi cateva solutii utile pentru a gestiona o astfel de situatie.
Departamentul hr Brasov ar trebui sa explice regulile si asteptarile la angajare
Un deparament de HR Brasov bine pregatit, va va oferi consultanta. Furnizati politici de intarziere la locul de munca noilor angajati si trimiteti mementouri periodice cu privire la regulile companiei. Specialistii in acest domeniu sugereaza ca masurile proactive pot fi foarte eficiente in prevenirea intarzierilor.
Discutati despre punctualitate atunci cand efectuati evaluari anuale de performanta. Incurajati angajatii sa fie la timp la locul de munca, iar in cazul intarzierilor repetate, aduceti-le la cunostinta faptul ca pot fi penalizati.
Organizati o sedinta pentru a aborda subiectul intarzierilor daca aveti mai multi angajati care intarzie de obicei. Descrieti modul in care intarzierile la locul de munca ii afecteaza pe toata lumea, nu doar pe angajatul care intarzie.
Primiti sugestii de la angajati cu privire la modul de abordare a problemei, astfel incat echipa dvs. sa lucreze impreuna la o rezolvare a acestei probleme critice.
Interveniti de la prima abatere
Este foarte important ca personalul din departamentul hr Brasov sa-i comunice programul de lucru angajatului. Este deosebit de important sa va asigurati ca acesta a inteles care este programul de lucru, pentru a preveni situatiile de acest gen.
Daca se intampla sa intarziue, amintiti-i angajatului importanta de a fi la timp dupa prima intarziere. Ascultati motivul pe care a ajuns mai tarziu la locul de munca. Fiti corect in evaluarea validitatii sale si oferiti feedback sincer.
De exemplu, daca incidentul cu intarziere a rezultat din oprirea traficului pe autostrada din cauza unui accident, ati putea fi de acord ca a fost un eveniment nefericit care nu se va repeta.
Daca intarzierea a avut loc deoarece angajatul a adus la locul de munca si alti colegi, datorita carora a intarziat, atunci le puteti atrage atentia tuturor.
Daca insa intarzierea angajatului a avut loc deoarece pur si simplu nu s-a trezit la timp, atunci ati putea discuta doar cu acesta, pentru a-i transmite ca nu mai acceptati astfel de situatii.
Organizarea unei sedinte
Este important sa chemati intr-o scurta sedinta fiecare angajat care intarzie in mod repetat la serviciu. Vorbiti calm si abordati situatia din punct de vedere al rezolvarii problemelor. Incercati sa descoperiti motivul acestui tipar de intarziere.
Lucrati cu membrul personalului dumneavoastra pentru a rezolva situatia. De exemplu, daca angajatul dvs. are dificultati sa ajunga la timp la serviciu din cauza copiilor sai la scoala, ati putea sa-i schimbati programul, astfel incat sa fie programat sa vina o jumatate de ora mai tarziu si sa ramana la serviciu o jumatate de ora mai mult la locu de munca.
Luati masuri disciplinare progresive
Indicati clar consecintele pentru cazurile de intarziere intr-o perioada specificata. De exemplu, pe parcursul unei perioade de sase luni, primul incident ar putea implica o scrisoare de reamintire a politicii, al doilea un avertisment verbal si al treilea o scrisoare de avertizare scrisa.
Aranjati o alta intalnire confidentiala cu angajatul odata ce problema a escaladat la nivelul unui avertisment formal scris. Notati problema din avertisment si cereti angajatului sa o citeasca si sa o semneze.
HR Brasov – Pastrati nota in dosarul angajatului. De asemenea, trebuie sa informati angajatul ca, daca intarzierile la locul de munca continua dupa aceasta masura, vor urma actiuni mai grave, cum ar fi probatiune disciplinara, suspendare si eventual incetarea locului de munca.